Tuesday

19. mars



Rop til meg, og jeg vil svare deg, jeg vil forkynne deg store og ufattelige ting, ting som  du ikke kjenner.” (Jeremia 33,3)

Våre barn er voksne nå, men vi som foreldre blir glade når barna ringer til oss og forteller hvordan de har det.  Vi er glade når de ringer og har noe fint å fortelle, men vi er også takknemlige for at de tar kontakt når livet er vanskelig. 
Som Guds barn er det mitt privilegium å få stå i stadig kommunikasjon med Gud, min Far.  Han vil at jeg skal ”ringe” når det går bra, så vel som når det går dårlig. Han vil at jeg skal rådføre meg med ham om både smått og stort.  Han vil at jeg skal lytte til hans erfaring, overblikk og evne til bedre enn jeg å se den store sammenhengen. 

 Bønn
Takk, Far, for at Du ikke har ”telefontid” som begrenser min mulighet for å nå Deg.  Du er alltid der når jeg har behov for å kommunisere.  Hjelp meg til å holde linjen åpen også fra min side

No comments:

Post a Comment